Sortiment Lidlu pro děti je víc než široký, i proto nás tam baví nakupovat. Privátní značka Lupilu pak čítá ovocné a masozeleninové příkrmy, ovocné kapsičky, sušenky, kosmetiku, prací prostředek, vlhčené ubrousky a také oblečení. A to jsme všechno jsme měsíc zkoušeli, jak jen to šlo.
U kapsiček bylo setsakramentsky těžké zachytit, jak voní nebo chutnají. Jakmile jsem je vytáhla ze skříně, okamžitě u mě byl Viktor a vysosal ji za devět vteřin. Myslím, že malý strávník tedy dává za jedna. Obzvlášť kapsička s mangem u něj zabodovala – je příjemně voňavá a velmi osvěžující.
Recenze příkrmů z Lidlu: ve skle i v kapsičkách chutnají
Příkrmy pro menší děti jsem přepustila na testování své kolegyni Ditě, která má sedmiměsíční Barborku. Dita ji stále vaří a tak byla zvědavá, jak Barborka příkrmy ve skle přijme. „Je jedlík, takže mě zase tak nepřekvapilo, že se vrhla po první lžičce. Vyšokovalo mě ovšem to, s jakou chutí vždycky příkrm snědla. Tak nějak mám pocit selhání, že její chutě nevystihnu tak dobře jako Lupilu,“ usmívá se Dita.
Můj syn, kterému je rok a půl, pak vyzkoušel příkrmy vhodné od 12 měsíců jako jsou Těstoviny s mrkví, rajčaty a šunkou. V příkrmu je ze 42 procent zelenina, těstoviny jsou z vaječného bílku a krupice z tvrdé pšenice, 8 procent pak tvoří vepřová šunka bez přidané soli. Příkrm je lehce zahuštěný, má v sobě špeku soli s jódem a bílého pepře, aby malým jedlíkům chutnalo. A to se přesně stalo – Viktor už jí hodně jídel s námi, i tak příkrm dobře přijal.
U příkrmu Zelenina se špagetami a krůtím masem mě potěšilo, že obsahuje celer, cuketu a brokolici, tedy zeleninu, která se do většiny příkrmů téměř nepřidává. Většinou jsou založeny na mrkvi, bramborách a rajčatech.
Sluší se ještě dodat, že masozeleninové příkrmy jsou vyrobeny v Německu (u ovocných jsem našla španělského výrobce) a jsou vždy v bio kvalitě.
O sušenky pak byla rvačka mezi malými i většími, bavil je tvar i chuť. Nejsou přeslazené a hezky křupou. Dáváme jedničku podtrženou!
Otestovali jsme oblečení z Lidlu: moje zkušenosti
Oblečení privátní značky Lupilu z Lidlu je v našich skříních už od narození Viktora – miluju decentní barvy a odstíny modré, šedé a béžové, které se spolu snadno dají kombinovat, těší mě bio bavlna, z níž jsou povětšinou vyrobeny, oceňuji, že se neseperou ani snadno na kolenech neprodřou, což chápou hlavně matky batolat a objevitelů pískovišť a herniček. Oblečení mi připomíná moderní skandinávské značky, které vsází na minimalismus.
Upřímně? Nebylo co objevovat ani kritizovat, mám mnohoměsíční zkušenosti s Lidl oblečením a vyzkoušení nových svetříků nebo kalhotek s laclem mě jen utvrdilo v tom, že poměr cena a výkon je naprosto fantastický a nemám důvod chodit jinam. Navíc se dá pohodlně objednat na e-shopu, který vám ohlídá, když zrovna náhodou není velikost, kterou potřebujete.
Jak sedí v Lidl velikosti oblečení?
Velmi dobře odpovídají. Protože jsou v rozestupech například 86/92, víte, kdy oblečení nasadit do šatníků a kdy ho vyřadit. Tepláčky se mi zdají být lehce větší, než je daná velikost, takže vám vydrží o to déle.
Foto zleva: Viktor s šátečkem (slintáčkem) Lupilu, v celém outfitu, tepláčky připravené na otestování.
Hurá, hurá, konečně jsem zjistila, kdo prodává obyčejné dětské mýdlo v kostce. Moje děti baví právě toto klasické mýdlo, a pořád používali to naše – zkrátka napodobují rodiče. Potěšila mě příjemná parfemace, ze které je cítit slibovaný heřmánek. Malá radost za pár korun, pro kterou se budu vracet pravidelně.
Další kosmetiku pak vyzkoušela Dita. „S čím jsem v Lidlu neměla vůbec žádné zkušenosti, byla kosmetika Lupilu. Překvapila mě velikost balení. Půl kilogramu poctivého šamponu, mycího gelu nebo mycí koupele, to je pořádná zásoba, odhaduju tak na půl roku,“ vysvětlila Dita s tím, že osobně by ji stačil jen mycí gel, který se dá používat na tělo i vlasy. „A tak jsem rázem dětský šampon přesunula do své koupelny a začala ho používat já, a osvědčil se mi. Mám velmi jemné vlasy, jsou po něm takové nadýchané, letní, dětské, a to mi právě teď v letních měsících, kdy nechci používat žádný styling, vyhovuje,“ říká Dita. Jediné, co jí nesedlo, je vůně dětské mycí koupele. Všechny tři přípravky obsahují na 97 % přírodních ingrediencí, mají povedené hravé obaly, takže děti snadno poznají, že patří právě jim, šikovná pumpička pak usnadní dávkování. „Barborka už to zkouší mačkat!“
Foto: Celý sortiment dětské kosmetiky pohromadě.
Prací prášek Ultra Sensitive naprosto splnil všechno, co si od něj slibujete – vyzmizíkoval skvrny po přesnídávkách, ale zároveň prádlu nedodal onu „chemickou“ práškovou vůni. Doporučujeme také vyzkoušet, je za skvělé peníze.
Vlhčené ubrousky z Lidlu: jak se v nich vyznat
Překvapilo nás, kolik vlhčených ubrousků najdete v sortimentu Lupilu. Všechny mají pečeť 100% recyklovatelného obalového materiálu, takže obal vyhoďte do žluté popelnice na plast.
Foto: Vlhčené ubrousky z Lidlu plus prací prostředek (vpravo dole) v příjemně velkém balení.
Jemně modré balení se 72 ubrousky, které poznáte podle medvídka, se nám osvědčilo mít pořád v kočárku, je kompaktnější, používali jsme ho venku na utření dětské židličky, botiček, ale samozřejmě u zapatlaných dětských ručiček. Do letadla nebo na cesty jsou pak ještě lepší menší ubrousky (20 kusů v balení).
Zelené ubrousky Natural Care vyrobené z 99% z přírodních ingrediencí jsou skvělé na dětský zadeček. Jsou s výtažky z bio aloe vera a měsíčku lékařského, společně s panthenolem, alantoinem a vitaminem E zajišťují čistotu a péči. Navíc jsou vyrobené ze 100% přírodní biologicky odbouratelné vlny. Ubrousky modré obsahují jen jiné přírodní látky – olej ze semene bavlníku a sladkých mandlí. Jsou určené i na citlivou dětskou pokožku. Tady spíš záleží na vás, které vám sednou více, co do vůně. Mým osobním favoritem jsou ty modré, ultra sensitive. Ale takové malé rozhodování, to je spíš radost.