Vrhli jste na testování kosmetiky a drogerie od značky ATTITUDE. Co vás nejvíc zaujalo? Tady jsou vaše důkladné recenze – přímo od vás, maminek.
Pojďme si představit značku, kterou nepotkáte v každém supermarketu, ale každá uvědomělá máma ji bude chtít znát – ATTITUDE je kanadská značka, která vyvíjí kosmetiku a drogerii obsahující pouze složky šetrné k lidskému zdraví, a to bez kompromisů. Mezi její největší hity patří třeba prací přípravky. V nabídce má i aviváže.
Značku ATTITUDE můžete sehnat na e-shopu Babystart.
Babystart je také výhradním distributorem značek ATTITUDE, ECO by Naty a Moltex Pure & Nature.
ECO by Naty, švédská značka ekologických plen, ale také například vložek vyrobených z přírodních materiálů. Přečtěte si více o jednorázových eko plenkách.
Moltex Pure&Nature je značka, která má šetrnost pro děti a přírodu už od začátku na prvním místě. Plenky jsou bez alergenů, z přírodních surovin, obaly jsou bez ropy. Navíc jsou plenky vyrobené v Česku. Přečtěte si více, jaké jsou výhody plenek Moltex Pure&Nature.
Recenze pracího gelu ATTITUDE i prostředku na mytí nádobí
Gel s vůní hruškové šťávy se osvědčil Monice Mikulové, která ho chtěla vyzkoušet kvůli exacerbaci dcery ekzému (podzim, nemoci). Právě kožní problémy jsou důvodem, proč řada maminek zvolí kromě kosmetiky i přírodní prací gely. „Rozhodně jako první zkoumám složení, což se mi právě u tohoto gelu líbí. Je z přírodních zdrojů, hyporalergenní, bez fosfátů, rozjasňovačů a enzymů. Doma používáme kvůli ekzematické dceři hypoalergenní prášky či gely bez vůně, a proto mě zajímalo, zda ATTITUDE s vůní hruškové šťávy opravdu voní, jak moc a zda nám to nebude vadit (klasické prášky a aviváže nemůžu ani cítit). Po vyprání prádlo opravdu voní jako hruškový mošt. Ne nijak silně, lehce, ale příjemně,“ prohlásila s tím, že je z gelu nadšená.
Další z výrobků v péči o domácnost – konkrétně prostředek na mytí nádobí ATTITUDE – vyzkoušela Jana Fulajtárová, která se s ním vrhla na nádobí. „Velice kladně hodnotím jeho mycí schopnost. Moc hezky umyl nejen špinavé nádobí, ale i mastné hrnce. Je bez parfemace, takže žádná zbytečná vůně, která by zůstávala i na nádobí. Je hypoalergenní, což nejvíce ocení lidi s citlivou pokožkou. Po mytí nádobí vůbec nevysušuje pokožku. Naopak, pokožka je hebká a vláčná. Líbí se mi, že je vyrobený ze 100 % recyklovatelného obalu a že nebyl testován na zvířatech,“ popsala.
Přidala i postřeh, že prostředek je hodně tekutý, takže ho musela na houbičku použít větší množství. „Doporučuji ho na 100 % všem, kterým záleží na našem životním prostředí a hledají kvalitní výrobek za příznivou cenu.“
Z kategorie výrobků pro domácnost testovala Lucie Hrtusová s dvanáctiměsíčním jedlíkem příkrmů Oliverkem odstraňovač skvrn ATTITUDE. „Nezklamal. Třeba mrkev z příkrmu nebo boloňskou omáčku odstranil s přehledem. Na skvrnu jsem nastříkala sprej, nechala působit 30 minut a poté vyprala. Moc děkujeme za možnost testování těchto značek, určitě se k nim budeme nadále vracet.“
Naše zkušenosti s kosmetikou a drogerií ATTITUDE
I my jsme vyzkoušeli prostředek na mytí nádobí ATTITUDE. A máme s ním tyhle poznatky a zkušenosti: „Časem si určitě zvyknete, že nepění jako komerční přípravky. A začne vám to připadat krásně přirozené. Stejně jako je jeho přirozená vůně.“
Také jsme nechali naši spolupracovnici Naďu vyzkoušet aviváž. Co na ni říká? „Aviváže jsem dlouho nepoužívala kvůli jejich chemické vůni i dráždivosti na pokožce dětí. Teď jsem se nechala přesvědčit posláním značky ATTITUDE i zkoumáním složení. A hle, mám tu aviváž, kterou můžu, budu a chci dál používat!“
U odstraňovače skvrn se Martině osvědčilo nechat ho na skvrně působit déle. „Budete se možná smát, ale mám pocit, že nejlépe ze všeho, co používám, odstranil skvrny na bílých teniskách.“
Test kosmetiky ATTITUDE. Jak se osvědčila?
Pojďme se podívat na názory na testování kosmetických nezbytností, které má ATTITUDE v nabídce. Jako třeba dětský šampon, který uvítala Jana Svobodová: „Krásně pění, vlásky se po umytí dobře rozčesávají, jsou lesklejší. Na pokožku je jako sprchový gel jemný, nevysušuje. Naše děti by uvítaly výraznější vůni, mají rády voňavější vlásky.“
Nadšením dvouleté dcery nad obalem s opicí a lvíčkem doprovázelo testování Pěnové koupele ATTITUDE u Terezy Hájkové. „Konzistencí je mycí gel hustší, na vytvoření pěny ve vaně je potřeba větší množství než by stačilo na umytí těla (používáme tento gel i místo mýdla a šamponu), ale balení je veliké, takže vydrží na mnoho koupelových radovánek,“ sepsala své ohodnocení a dodala to nejpodstatnější: „Dcerka má po některých kosmetických přípravcích červené pupínky, u pěny ATTITUDE k žádné negativní reakci nedošlo. Ve složení přípravku jsem nenašla žádné škodlivé látky, myslím, že by šla pěna zařadit mezi non-toxic výrobky.“
Kamila Herrmannová ocenila nádhernou vůni, a to i pro dceru, která si díky ní nechává bez problému umýt vlasy. „Říká mňam mňam,“ směje se autorka recenze. „Snadno se oplachuje a pokožku zanechá hebkou, nevysušuje. Od ATTITUDE jsme měli už řadu Hruška a taky byla dokonalá. Přiznám se, že toto mi voní více a nejraději bych i pro dospělé v této vůni,“ opět s úsměvem komentuje.
Máme pro vás také extra recenze vlhčených ubrousků ekologických značek jako je Moltex Pure&Nature, ATTITUDE a ECO by Naty v samostatném článku.