Slevomat již dávno není jen slevovým portálem, kam se chodilo za nízkou cenou. Zákazníci tu denně čerpají inspiraci, kam jet na výlet, na dovolenou, jaký pořídit dárek, co kde ochutnat, zažít i jak se oblékat. I zákazníci Slevomatu „stárnou“, a díky tomu začaly růst prodeje nabídek pro rodiny s dětmi. A zákazníci chtějí víc. Chtějí více zábavních parků a baby friendly hotelů, kaváren a dalších podniků.

Proto jsme vymysleli novou dětskou stránku, která kombinuje články s tipy, co dělat, a nabídky různých kategorií od hraček přes ubytování s dětským koutkem až po velké zábavní parky a muzea. V dětské sekci jsme již prodali přes 1,5 milionu voucherů.

Podívejte se na video, kde se o sekci Rodina a děti dozvíte víc.

Před necelým rokem se začalo intenzivně pracovat na posílení sekce Rodina a děti a bylo přirozeným krokem hledat aktivní rodiče, kteří by se na rozvoji této sekce spolupodíleli.

„Ročně tu máme stovky nabídek, a protože víme, že rozhodující pro nákup bývají recenze a hodnocení zákazníků, přemýšleli jsme, kdo nám tyto nabídky bude testovat, a případně je doporučovat dál,“ říká projektová manažerka Klára Holá.

Odtud už byl jen krok ke spolupráci s předními českými mama blogerkami. Jednou z prvních byla vítězka druhého ročníku Mamablogu Míša alias MK life, v současné době jsou již zapojené desítky dalších blogerek, které v této anketě obsadily přední příčky.

A co vše se v sekci Rodina a děti děje?

Zákazníci tu denně dostávají porci inspirace, co s dětmi podniknout napříč republikou, ale i za hranicemi, magazín zaplňují tipy na výlety, které jsou otestované, nafocené a popsané mama ambasadorkami z celé ČR, ale také zmiňované recenze „slevomatích“ nabídek s krásnými fotkami a nezávislým hodnocením od mama blogerek.

Jestli něco zákazníky z řad rodičů zajímá, tak jsou to právě reálná hodnocení a zkušenosti ostatních rodin s dětmi. Chtějí si na fotkách od maminek a tatínků prohlédnout, jak místo skutečně vypadá, jaké vybavení pro děti podnik a okolí nabízí atd. A díky tomu se mohou nabídky Slevomatu zlepšovat a ladit zákazníkům přesně na míru.

„Obrovskou výhodou, kterou naši zákazníci na stránce Rodina a děti velmi oceňují, je možnost filtrovat nabídky podle věku dítěte. Mají tak jistotu, že zabaví miminko i puberťáka. Kromě toho se dá využít i filtr podle lokalit, takže si jednoduše sestavíte program v okolí domova, ale třeba i na chalupě nebo dovolené na druhém konci republiky, který sami až tak zmapovaný nemáte,“ doplňuje Klára Holá.

Mrkněte na to, jak jsme naposledy testovali Farmapark Soběhrdy s blogerkou Andreou.